از جشن بزرگ خانوادگی مصلی امام خمینی تا همدلی با فلسطین و لبنان


به مناسبت هفته وحدت و آغاز سال تحصیلی جدید، جشن بزرگ خانوادگی هفته وحدت در مصلای امام خمینی (ره) با حضور خانواده های تهرانی برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی مرکز هنری رسانه‌ای نهضت، مصلی امام خمینی نیز یکی از مکانهایی بود که در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و در هفته وحدت، میزبان جشن بزرگ خانوادگی امت احمد شد. این مراسم باشکوه که در روز پنجشنبه ۲۹ شهریور از ساعت ۱۷ برگزار گردید، با استقبال بی‌نظیر مردم، به ویژه خانواده‌ها و کودکان همراه بود.

حاضران در این جشن با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین و لبنان و سر دادن شعارهایی مانند «علی حب نبی حامی فلسطینم» و «مرگ بر اسرائیل» همبستگی خود را با مردم مظلوم این دو کشور اعلام کردند. بیشتر صحن مصلای تهران را کودکان و خردسالانی به خود اختصاص داده بودند که شوق و شور خاصی به این مراسم شاد بخشیده بودند.

برنامه‌های متنوعی از جمله اجرای سرودهای زیبا توسط رضا هلالی و گروه سرود ابناالحسن، فضای جشن را مفرح و شاد کرده بود. همچنین، حضور هنرمندانی همچون دکتر محمد اصفهانی، پیام عزیزی، رضا هلالی، علی اکبر قلیچ و احسان مهدی به این مراسم جلوه‌ای خاص بخشید.  پیمان فلسفی، نماینده مجلس شورای اسلامی، ضمن شرکت در این جشن بزرگ، از برگزاری چنین مراسمی که نماد وحدت و همدلی است، استقبال کرد و بر ادامه دار بودن این رویدادهای وحدت‌بخش تاکید کرد.

نظرات

برای نوشتن نظر ثبت نام کنید و یا وارد حساب کاربری خود شوید