به مناسبت ایام هفته وحدت

حرم امام‌زاده صالح تهران میزبان «محفلی‌ها» شد


همزمان با هفته وحدت محفل بزرگ قرآنی «علی حب النبی(ص) حامی فلسطینم» این‌بار در تهران و همراه با ارتباط زنده با مردم مظلوم غزه در امامزاده صالح(ع) برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی مرکز هنری رسانه‌ای نهضت، محفل عظیم قرآنی «علی حب النبی (ص)» در جوار آستان مقدس امامزاده صالح برگزار شد. در فضایی معنوی و نورانی، هزاران نفر از عاشقان قرآن و پیامبر (ص) گرد هم آمدند تا ضمن گرامیداشت این میلاد مبارک، پیوندی عمیق از همبستگی و حمایت از مردم مظلوم غزه را به نمایش بگذارند. این محفل با حضور مجریان و میزبانان برنامه تلویزیونی «محفل» و دیگر مهمانان ویژه، فضایی بی‌نظیر از شور و وحدت اسلامی را خلق کرد. این رویداد ویژه، تهران را به قلب تپنده یک جنبش جهانی در حمایت از مقاومت و عدالت تبدیل کرد.  این جشن  ساعت ۱۶:۳۰ روز چهارشنبه ۲۸ شهریور با شعار «علی حب النبی (ص) حامی فلسطینم» در حرم مطهر امامزاده صالح (علیه السلام) تجریش برگزار شد.

یکی از بخش‌های ویژه این مراسم ارتباط زنده مهمانان این محفل با غزه بود. در جریان ارتباط مستقیم با غزه حجت الاسلام قاسمیان با مردم مظلوم و جنگ زده غزه با زبان عربی سخن گفت و از آنان بابت مقاومت یک ساله مقابل رژیم صهیونیستی تشکر کرد. همچنین استاد ابوالقاسمی و حسنین الحلو نیز با تلاوت آیاتی از قرآن کریم حجت الاسلام قاسمیان را همراهی کردند. مردمی که در امامزاده صالح تهران پای برنامه جشن محفل به استقبال از سالروز میلاد پیامبر (ص) رفتند، در ارتباط مستقیم با غزه با مشت‌های گره کرده و سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل حمایت خود را از مردم ستم دیده فلسطینی نشان دادند. پس از آغاز برقراری ارتباط تصویری با غزه، حامد شاکرنژاد آیه ۴ تا ۷ سوره مبارکه اسرا را تلاوت کرد.‌‌‌‌‌‌‌ دانش آموزان مدرسه تلاوت و گروه سبیل الرشاد در محفل امامزاده صالح (ع) نیز سرود اجرا کردند. این محفل نیز با استقبال مردم تهران روبرو شد.

این آخرین برنامه از گردهمایی محفلی‌ها به مناسبت ایام وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام بود و پیش از آن عوامل محفل در محفل بزرگ ۲۰۰ هزار نفری مشهد در حرم مطهر رضوی و محفل آمل در آستان مقدس امام زاده ناصرالحق و با مشارکت یمنی حضور داشتند. 

 

نظرات

برای نوشتن نظر ثبت نام کنید و یا وارد حساب کاربری خود شوید

از حمایت شما متشکرم!

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

اخبار مرتبط

دسته بندی نشده اجتماع قرآنی محفلی‌ها به پاکستان رسید

به گزارش روابط عمومی مرکز فرهنگی رسانه ای نهضت، در آستانه میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص)، جمعی از عاشقان قرآن و اهل بیت (ع) امشب در گردهمایی محفل در ل...

منتشر شده در ۲ هفته پیش
گفتگو و مصاحبه قزوین میزبان جشن بزرگ محفلی‌ها

به گزارش روابط عمومی مرکز هنری رسانه ای نهضت، برنامه تلویزیونی محفل که اولین بار در ماه مبارک رمضان سال 1401 کار خود را آغاز کرد با هدف ترویج مفاهیم و...

منتشر شده در ۳ ماه پیش