اجتماع قرآنی محفلی‌ها به پاکستان رسید


در آستانه میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص)، جمعی از عاشقان قرآن و اهل بیت (ع) امشب در گردهمایی محفل در لاهور پاکستان حضور خواهند یافت.



به گزارش روابط عمومی مرکز فرهنگی رسانه‌ای نهضت، در آستانه میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص)، جمعی از عاشقان قرآن و اهل بیت (ع) امشب در گردهمایی محفل در لاهور پاکستان حضور خواهند یافت.

این مراسم که به همت مردم پاکستان و با حضور داوران برنامه تلویزیونی محفل برگزار می‌شود، روز دوشنبه ۲۶ شهریور ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران در میدان منار پاکستان برگزار خواهد شد.

در این مراسم، حامد شاکرنژاد، حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان و حاج احمد ابوالقاسمی به عنوان داوران برنامه محفل، در این برنامه حضور خواهند داشت.

همچنین، محمد حسین عظیمی قاری قرآن و حدیث و ثنا ناظری، حافظ نوجوان قرآن، به عنوان مهمانان ویژه این مراسم خواهند بود. این برنامه با راه اندازی پویش علی حب النبی یا به عشق پیامبر تلاش دارد تا مساله اصلی جهان اسلام یعنی فلسطین را مدنظر داشته و قدم هر چند کوچک برای آزادی قدس شریف بردارد. در اولین برنامه، داوران در جلسه‌ای با حمعی از فعلان قرآنی پاکستان دیدار کردند.

 

 

نظرات

برای نوشتن نظر ثبت نام کنید و یا وارد حساب کاربری خود شوید

از حمایت شما متشکرم!

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

اخبار مرتبط

دسته بندی نشده حرم امام‌زاده صالح تهران میزبان «محفلی‌ها» شد

به گزارش روابط عمومی مرکز هنری رسانه ای نهضت، محفل عظیم قرآنی «علی حب النبی (ص)» در جوار آستان مقدس امامزاده صالح برگزار شد. در فضایی معنوی و نورانی،...

منتشر شده در ۲ هفته پیش
گفتگو و مصاحبه قزوین میزبان جشن بزرگ محفلی‌ها

به گزارش روابط عمومی مرکز هنری رسانه ای نهضت، برنامه تلویزیونی محفل که اولین بار در ماه مبارک رمضان سال 1401 کار خود را آغاز کرد با هدف ترویج مفاهیم و...

منتشر شده در ۳ ماه پیش