«فرات»؛ تصویری از عنایات امام حسین (ع) در قاب شبکه قرآن و معارف سیما


برنامه تلویزیونی «فرات» به تهیه کنندگی محسن اسلام‌زاده و اجرای علی طارمی از شبکه قرآن و معارف سیما با محوریت عنایات امام حسین به روی آنتن می‌رود.



به گزارش روابط عمومی مرکز هنری رسانه‌ای نهضت، برنامه تلویزیونی فرات با اجرای علی طارمی هر شب ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه قرآن و معارف سیما به روی آنتن می‌رود. این برنامه قصد دارد قسمت کوچکی از عنایات امام حسین (ع) را با دعوت از مهمانان مختلف در برنامه به تصویر بکشد

 محسن اسلام‌پناه درباره شکل‌گیری برنامه فرات گفت: ایده اصلی برنامه فرات از این جا نشأت گرفت که پس از بررسی دقیق برنامه‌های مذهبی قبلی، متوجه شدیم هیچ برنامه‌ای به طور خاص به عنایات ویژه امام حسین (ع) اختصاص نیافته است. همه برنامه‌ها جنبه‌های مختلفی از زندگی امام و اهل بیت را پوشش می‌دادند، اما ما به دنبال یک زاویه جدید بودیم؛ زاویه‌ای که در آن، کرامات و معجزات امام حسین (ع) در زندگی افراد عادی به تصویر کشیده شود.

تهیه کننده این برنامه درباره انتخاب سوژه‌ها و مهمان‌ها توضیح داد: برای انتخاب مهمانان، سعی کردیم افرادی را دعوت کنیم که به طور مستقیم تحت تأثیر عنایات امام حسین (ع) قرار گرفته باشند و زندگی‌شان به واسطه این عنایات متحول شده باشد. ما از سراسر کشور به دنبال چنین افرادی گشتیم و در نهایت، از میان تعداد زیادی سوژه، افرادی را انتخاب کردیم که داستان زندگی‌شان جذاب و آموزنده بود. حتی در مورد برخی از مهمانان معروف، سعی کردیم از زوایای جدیدی به زندگی‌شان نگاه کنیم و اتفاقاتی را که کمتر به آن‌ها پرداخته شده بود، مطرح کنیم.

وی بازخورد مخاطبان را دلگرم کننده دانست و در پایان یادآور شد: خداروشکر بازخورد مخاطبان از این جهت که برنامه به مفهوم ایمان به غیب می‌پرداخت دلگرم کننده بود و حتی مخاطبان حرفه‌ای تر تلویزیون هم نظر مثبتی داشتند.

نظرات

برای نوشتن نظر ثبت نام کنید و یا وارد حساب کاربری خود شوید