حسین مددی تهیه کننده حسینیه دم مطرح کرد:

در حسینیه دم هر شب حدود ۱۲ هزار پیامک داشتیم


حسین مددی برنامه «دم» را حسینیه‌ای به وسعت ایران برای عزادارن حسینی خواند و از تغییرات برنامه برای کسانی که تا به حال به کربلا مشرف نشده‌اند خبر داد.



به گزارش روابط عمومی مرکز هنری رسانه‌ای نهضت، «حسینیه دم» به تهیه کنندگی حسین مددی و با اجرای کیارش باستانی یکی از برنامه‌هایی بود که به همت مرکز هنری رسانه‌ای نهضت پخش خود را به صورت زنده در دهه اول محرم از شبکه قرآن و معارف سیما آغاز کرد و با استقبال مخاطبان مواجه شد.

 حسین مددی تهیه کننده این برنامه گفت: ما در این برنامه تلاش داشتیم تا یک حسینیه تلویوزیونی به وسعت ایران تشکیل دهیم تا عزاداران حسینی از همه جای ایران در این حسینیه به عزاداری مشغول شوند به ویژه برای آن دسته از مخاطبانی که امکان حضور در هیأت‌ها را نداشتند.

وی ادامه داد: این برنامه یک برنامه تلویزیونی تعاملی است و مدام با مخاطب خودش تعامل از طریق پیامک تعامل دارد و همه کارهایی که در برنامه پخش می‌شود براساس درخواست مخاطب است و تیم سردبیری فقط چینش مداحی‌های درخواستی را انجام میدهد.

مددی درباره بخش‌های مختلف این برنامه بیان کرد: این برنامه شامل بخش‌های مختلف مانند پلاتوی مجری، پخش مداحی‌ها از قومیت‌های مختلف و در زمانهای مختلف تاریخی و بخشی هم مربوط به خوانش پیامکهای مخاطبان بود.

تهیه کننده حسینیه دم درباره استقبال مخاطبان از این حسینیه تلویزیونی عنوان کرد: استقبال مخاطبان از این برنامه بسیار گسترده بود و هر شب حدود ۱۲ هزار به این برنامه پیامک میفرستند و برای خود ما جای تعجب داشت چرا که در زمان پخش برنامه که ساعت ۲۱:۳۰ بود  قاطبه مردم مشغول عزاداری در هیأت بودند.

وی درباره ادامه برنامه و اضافه شدن بخش‌های دیگر به این برنامه توضیح داد:  این برنامه در ماه محرم و صفر هر شب قرار است پخش شود و تا شهادت حضرت رسول ادامه دارد. در فصل بعدی برنامه تلاش داریم که یک بخش به برنامه اضافه شود و از مهمانها و شاعران، مداحان و نغمه سرایان مختلف دعوت کنیم و درباره آیین‌های عزاداری و مداحی‌های شاخص این مهمانها صحبت کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آن چیزی که برای عوامل این برنامه جالب بود بخش زیادی از پیامک‌های التماس دعا بود که مردم درخواست می‌کردند تا مخاطبان برای تشرفشان به کربلا دعا کنند. یعنی حتی درخواستی مبنی بر اینکه خود برنامه بانی سفرشان بشود نبود. و تصمیم گرفتیم در فصل جدید حلقه واسطی بشویم بین کسانی که دوست دارند بانی خیر سفر این عزیزان به کربلا شوند و از طریق این برنامه تعدادی از عاشقان امام حسین را را راهی کربلا کنیم.

نظرات

برای نوشتن نظر ثبت نام کنید و یا وارد حساب کاربری خود شوید