رضایی خبر داد؛

بیش از دو میلیون نفر مهمان حمل و نقل عمومی در عید غدیر


مدیر روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک تهران گفت: بیش از ۲ میلیون نفر از خدمات حمل و نقل عمومی برای حضور در میهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر استقبال کردند.



به گزارش روابط عمومی مرکز رسانه ای نهضت،حسن رضایی مدیر روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک تهران ضمن ارائه گزارشی از خدمات انجام گرفته در حوزه حمل و نقل عمومی ویژه مراسم روز جشن عید غدیر، گفت: روز گذشته وسایل حمل و نقل عمومی شهر تهران اعم از مترو، اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها مملو از دوست‌داران امیرالمومنین (علیه السلام) بود که خود را از نقاط مختلف شهر به مراسم باشکوه میهمانی غدیر رساندند.

رضایی اظهار کرد: بیش از ۱۳۰۰ دستگاه اتوبوس و تاکسی از ساعات آغازین روز جشن تا پاسی از نیمه‌شب گذشته، به میهمانان جشن غدیر خدمات‌رسانی و سرویس‌دهی نمودند.

وی افزود: شرکت متروی تهران نیز تا ساعت ۲۳:۰۰ میزبان بیش از ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر مسافری بود که از نقاط مختلف خود را به جشن می‌رساندند.

رضایی خاطرنشان کرد: حوزه حمل و نقل عمومی شهر تهران با افتخار و بصورت کاملاً رایگان، امسال نیز مانند سال‌های گذشته خدمات ویژه برای جابه‌جایی شهروندان عزیز ارائه کرد.


منبع: خبرگزاری مهر

نظرات

برای نوشتن نظر ثبت نام کنید و یا وارد حساب کاربری خود شوید

از حمایت شما متشکرم!

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

اخبار مرتبط

گفتگو و مصاحبه نهضت و مجموعه رسانه‌ای مهر دو بال مهم پوشش رسانه‌ای مهمانی ۳۰۰ کیلومتری

به گزارش روابط عمومی مرکز هنری رسانه ای نهضت؛ در روزهای پیش از مهمانی بزرگ غدیر مرکز هنری رسانه ای نهضت با همکاری خبرگزاری مهر پای کار این جشن بزرگ آم...

منتشر شده در ۳ ماه پیش
مستند مهمونی ده کیلومتری تلفیقی از تنور انتخابات و مهمونی غدیر/ نقاشانی که گل کاشتند

به گزارش روابط عمومی مرکز رسانه ای نهضت،هنرهای تجسمی یکی از عرصه های هنری در کشورمان است که نسبت به دیگر هنرها امکان بروز و واکنش سریع به اتفاق ها را...

منتشر شده در ۳ ماه پیش
مستند مهمونی ده کیلومتری برنامه های مقدس مسجد جمکران برای عید غدیر اعلام شد

به گزارش روابط عمومی مرکز رسانه ای نهضت، حجت الاسلام محمد باقر ولدان با اشاره به اینکه اصل غدیر در طول تاریخ، تجلی و تبلور ولایت و حاکمیت اهل بیت (ع)...

منتشر شده در ۳ ماه پیش