محمدنژاد خبر داد؛

افزایش ۵۱ درصدی جابجایی مسافران مترو در عید غدیر


مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: همزمان با برگزاری جشن ۱۰ کیلومتری غدیر، یک میلیون و ۸۶۴ هزار و ۸۴۷ نفر با مترو جابه‌جا شدند که نسبت به سال گذشته ۵۱ درصد افزایش داشت.



به گزارش روابط عمومی مرکز رسانه ای نهضت،رضا محمدنژاد، با اشاره به حضور باشکوه مردم در جشن ۱۰ کیلومتری غدیر که شب گذشته حدفاصل خیابان دماوند، محدوده بزرگراه امام علی (ع) تا میدان آزادی برگزار شد، گفت: متروی تهران از ساعات ابتدایی آغاز مراسم با آمادگی کامل و با تلاش کارکنان در بخش‌های مختلف، تمام توان خود را برای ارائه خدمات مطلوب به عاشقان امیرالمومنین (ع) در جشن غدیر خم به کار گرفت.

وی تصریح کرد: از ساعت ۱۵ تا پایان زمان بهره‌برداری از مترو، یک میلیون و ۸۶۴ هزار و ۸۴۷ نفر با این ناوگان جابه‌جا شدند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه افزود: بیشترین حجم مسافر در خط چهار با یک میلیون و ۲۵۷ هزار و ۷۰۱ نفر و کمترین آمار در خط پنج با ۴ هزار و ۴۶۶ نفر ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته یک میلیون و ۲۲۹ هزار و ۸۷۴ نفر از مترو استفاده کردند، گفت: آمار مسافری جشن بزرگ غدیر امسال نسبت به سال گذشته ۵۱ درصد افزایش داشته است.

محمدنژاد خاطرنشان کرد: دیروز به منظور تسریع در تردد شهروندان علاوه بر کاهش سرفاصله حرکت قطارها، ۲۲۳ قطار فوق‌العاده نیز اعزام شد.


منبع: خبرگزاری مهر

نظرات

برای نوشتن نظر ثبت نام کنید و یا وارد حساب کاربری خود شوید

از حمایت شما متشکرم!

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

اخبار مرتبط

مستند مهمونی ده کیلومتری جشن بزرگ غدیر با اطعام ۱۱ هزار نفر در مشهد برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی مرکز رسانه ای نهضت، در راستای بزرگداشت عید غدیر بزرگترین سفره اطعام کشور با اطعام ۱۱ هزار نفر در بوستان ملت مشهد برگزار می شود....

منتشر شده در ۳ ماه پیش
مستند مهمونی ده کیلومتری ۱۲ هزار پرس غذا به مناسبت عید غدیر در خرّم‌بید توزیع می‌شود

به گزارش روابط عمومی نهضت، اکبر طیبی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت واقعه غدیر و جایگاه ویژه آن میان مؤمنان و شیعیان گفت: شیعیان همه ساله...

منتشر شده در ۳ ماه پیش
مستند مهمونی ده کیلومتری طعم شیرین انسجام ملی و همبستگی اجتماعی ارمغان اجتماعات بزرگ مذهبی

به گزارش روابط عمومی مرکز رسانه ای نهضت، سیدرضا میرجعفری، چند سالی است که ما شاهد برگزاری اجتماعات بزرگ مذهبی در جای جای کشور هستیم؛ اجتماعاتی مانند «...

منتشر شده در ۳ ماه پیش