نگاه «مجله مهر» به بازتاب رسانه‌ای مهمونی کیلومتری ۱۴۰۳؛

برپایی موکب‌های پذیرایی در جشن بزرگ غدیر به میزبانی خادمان نوجوان


فعالیت اخیر رسانه‌ها نشان از آن دارد که شماری از آنها در تلاش‌اند جشن غدیر را به اطلاع مردم برسانند و اجازه ندهند اخبار مربوط به مهمونی کیلومتری ۱۴۰۳ زیر سایه تیترهای انتخاباتی نادیده بماند.



به گزارش روابط عمومی مرکز رسانه ای نهضت، محمد صادق باطنی مدیر شبکه امید گفت: امسال در مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر قرار است در کنار برنامه‌های متنوعی که در حال برگزاری است از نوجوانان به عنوان (خادمان نوجوان غدیر) کمک گرفته شود که این اتفاق ویژه و جدید در مهمانی غدیر امسال است.

وی افزود: بابت این اتفاق یک فراخوان داده شده و قرار است از نوجوان‌هایی که مشتاق شرکت در این پویش هستند در فرهنگسرای راضی، امشب و فردا شب حضور پیدا کنند تا پک هایی را که برای خادمان آماده کرده‌ایم به آنها تحویل دهیم مانند کلاه‌هایی که عنوان خادم نوجوان غدیر روش نوشته شده است، تا در روز عید غدیر با ساماندهی آنها هرکدام در مناطق مختلفی مستقر شوند. ما هم تلاش خود را دوبرابر کرده‌ایم تا تسهیل گر حضور نوجوانان باشیم.

مدیر شبکه امید مطرح کرد: مسؤلیت خادمان در این مهمانی از توزیع آب معدنی تا کمک در موکب ها و واکس زدن کفش‌ها است و تا این لحظه حدود ۶۰۰۰ نفر نوجوانان برای خادمی عید غدیر اعلام آمادگی کرده‌اند.

باطنی در مورد پخش زنده جشن غدیر گفت: شبکه امید از داخل استودیو در روز عید غدیر در کل بازه‌ی زمانی مهمانی ارتباط با سراسر کشور می‌گیرد و شبکه‌ی کودک هم در روز عید که در میدان انقلاب مستقر هستند برنامه‌هایی از قبیل ماجرای نوید، پا شو پا شو قهرمان و مجموعه‌ای از بازیگرها و عروسک‌ها و شخصیت‌های مختلف شبکه کودک آماده کرده‌اند.


منبع: خبرگزاری مهر

نظرات

برای نوشتن نظر ثبت نام کنید و یا وارد حساب کاربری خود شوید

از حمایت شما متشکرم!

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

اخبار مرتبط

گفتگو و مصاحبه نهضت و مجموعه رسانه‌ای مهر دو بال مهم پوشش رسانه‌ای مهمانی ۳۰۰ کیلومتری

به گزارش روابط عمومی مرکز هنری رسانه ای نهضت؛ در روزهای پیش از مهمانی بزرگ غدیر مرکز هنری رسانه ای نهضت با همکاری خبرگزاری مهر پای کار این جشن بزرگ آم...

منتشر شده در ۳ ماه پیش
مستند مهمونی ده کیلومتری تلفیقی از تنور انتخابات و مهمونی غدیر/ نقاشانی که گل کاشتند

به گزارش روابط عمومی مرکز رسانه ای نهضت،هنرهای تجسمی یکی از عرصه های هنری در کشورمان است که نسبت به دیگر هنرها امکان بروز و واکنش سریع به اتفاق ها را...

منتشر شده در ۳ ماه پیش
مستند مهمونی ده کیلومتری برنامه های مقدس مسجد جمکران برای عید غدیر اعلام شد

به گزارش روابط عمومی مرکز رسانه ای نهضت، حجت الاسلام محمد باقر ولدان با اشاره به اینکه اصل غدیر در طول تاریخ، تجلی و تبلور ولایت و حاکمیت اهل بیت (ع)...

منتشر شده در ۳ ماه پیش