قرارگاه عملیاتی-جهادی ثامن الحجج(ع) پای کار مهمانی کیلومتری غدیر


مسئول قرارگاه عملیاتی-جهادی ثامن الحجج(ع) خراسان جنوبی گفت: مجموعه ما همچون سال گذشته پای کار مهمانی کیلومتری غدیر است و هزار پرس غذا در این روز بین نیازمندان توزیع خواهد شد.



به گزارش روابط عمومی مرکز رسانه ای نهضت، حسین جعفری اظهار کرد: قرارگاه عملیاتی- جهادی ثامن الحجج (ع) خراسان جنوبی اظهار کرد: قرارگاه عملیاتی ثامن الحجج (ع) امسال نیز چون سال گذشته پای کار برپایی جشن عید غدیر و برپایی موکب در مهمانی ویژه آن است.

مسئول قرارگاه عملیاتی- جهادی ثامن الحجج (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال به سنت و روش معصومین (ع) غذا را درب خانه نیازمندان در روز عید غدیر توزیع خواهیم کرد، بیان کرد: به امید خدا هزار پرس غذا درب خانه نیازمندان برده خواهد شد که با این شیوه حرمت افراد نیز بیشتر رعایت خواهد شد.

جعفری ادامه داد: در روز عید سعید غدیر نیز با برپایی موکب در مسیر راهپیمایی کیلومتری بین محبان علی (ع) شربت و شیرینی و آب معدنی توزیع خواهیم کرد.

وی درباره مسیر مهمانی کیلومتری غدیر گفت: مسیر تشییع شهدای خدمت در بیرجند نیز از میدان جانبازان بود و نشان داد که این مسیر پذیرای جمعیت زیاد است و از این نیز مسیر خوبی برای برپایی این مهمانی انتخاب شده است.

مسئول قرارگاه عملیاتی- جهادی ثامن الحجج (ع) خراسان جنوبی گفت: امیدواریم که همه ما بتوانیم با همین خدمات کوچک عشق خود را به امیرالمومنین (ع) و موضوع مهم ولایت و امامت نشان دهیم.


منبع: خبرگزاری مهر

نظرات

برای نوشتن نظر ثبت نام کنید و یا وارد حساب کاربری خود شوید

از حمایت شما متشکرم!

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

اخبار مرتبط

گفتگو و مصاحبه نهضت و مجموعه رسانه‌ای مهر دو بال مهم پوشش رسانه‌ای مهمانی ۳۰۰ کیلومتری

به گزارش روابط عمومی مرکز هنری رسانه ای نهضت؛ در روزهای پیش از مهمانی بزرگ غدیر مرکز هنری رسانه ای نهضت با همکاری خبرگزاری مهر پای کار این جشن بزرگ آم...

منتشر شده در ۳ ماه پیش
مستند مهمونی ده کیلومتری تلفیقی از تنور انتخابات و مهمونی غدیر/ نقاشانی که گل کاشتند

به گزارش روابط عمومی مرکز رسانه ای نهضت،هنرهای تجسمی یکی از عرصه های هنری در کشورمان است که نسبت به دیگر هنرها امکان بروز و واکنش سریع به اتفاق ها را...

منتشر شده در ۳ ماه پیش
مستند مهمونی ده کیلومتری برنامه های مقدس مسجد جمکران برای عید غدیر اعلام شد

به گزارش روابط عمومی مرکز رسانه ای نهضت، حجت الاسلام محمد باقر ولدان با اشاره به اینکه اصل غدیر در طول تاریخ، تجلی و تبلور ولایت و حاکمیت اهل بیت (ع)...

منتشر شده در ۳ ماه پیش