رییس اداره تبلیغات اسلامی آبدانان:

جشن ۵ ساعته غدیر در شهرستان آبدانان برگزار می شود


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبدانان گفت: جشن ۵ ساعته غدیر در شهرستان آبدانان برگزار می شود.



به گزارش روابط عمومی مرکز رسانه ای نهضت،حجت الاسلام سید ابوالقاسم حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبدانان از برگزاری جشن ۵ ساعته عیدغدیر در شهر آبدانان خبر داد.

وی از برگزاری مهمانی غدیر خبر داد و گفت: در راستای بهتر و باشکوه‌تر برگزاری مهمانی غدیر از همه ظرفیت‌های مردمی، هیئات مذهبی، مداحان و فعالان فرهنگی استفاده می‌شود.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: همه تلاش خود را خواهیم کرد تا در حد توان و بضاعت بتوانیم روز عید سعید غدیر را برای مردم شهرستان آبدانان یک روز شاد و به یاد ماندنی در کنار خانواده‌ها رقم بزنیم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی با بیان اینکه از همه گروه‌ها ی مختلف هیئات مذهبی، بازاریان که تمایل به برپایی موکب دارند دعوت شده است.

وی در ادامه افزود جشن مهمانی بزرگ غدیر روز دوشنبه ۴ تیرماه از ساعت ۴ عصر تا ۲۱ شب با حضور مواکب، هیئات های مذهبی، ستایشگران اهل بیتت، جامعه قرآنی، اصناف و بازاریان در محل خیابان ۱۵ خرداد برگزار می‌شود.

حسینی افزود: برای جشن مهمانی غدیر، بیش از ۱۴ جایزه سفر مشهد مقدس، ۱۴ جایزه ۵ میلیون ریالی و ۱۴ غرفه فرهنگی و موکب خبر داد و گفت: سخنران مراسم حجت الاسلام کریمی تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام و مولودی خوانی قاری و مداح کشوری حاج محمدیان از تهران و با حضور سردار حسینی برگزار خواهد شد.


منبع: خبرگزاری مهر

نظرات

برای نوشتن نظر ثبت نام کنید و یا وارد حساب کاربری خود شوید

از حمایت شما متشکرم!

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

اخبار مرتبط

مستند مهمونی ده کیلومتری جشن‌های محله‌ای شب غدیر در ۵۰ نقطه کرمان برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی مرکز رسانه ای نهضت، حسین انجم شعاع صبح سه شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد مردمی بزرگداشت دهه امامت و ولایت اظهار داشت: بر...

منتشر شده در ۳ ماه پیش
مستند مهمونی ده کیلومتری جشن ۳۰هزار نفری غدیر در ورامین برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی مرکز رسانه ای نهضت حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه در تشریح برنامه های دهه ولایت و امامت شه...

منتشر شده در ۳ ماه پیش
مستند مهمونی ده کیلومتری مهمانی بزرگ غدیر در ساحل بوشهر برگزار می‌شود/اجرای ۲۰۰۰ جشن خانگی

به گزارش روابط عمومی مرکز رسانه ای نهضت حسین کارگر با اشاره به آیه ۶۷ مائده، اظهار کرد: تبلیغ غدیر یک ضرورت است و همه ما باید که به وظیفه خود عمل کرده...

منتشر شده در ۳ ماه پیش